Friday, January 18, 2008

Shoutbox

Some quotable quotes to ponder......

'Dari AJK atas sampai ke bawah, tanyalah tanggungjawab anda? Manakah tanggungjawab anda sebagai Pengawas PSS?'
Liza on Pengawas PSS 'lembap dalam kerja' issue

'Jangan ingat saya akan bagi anda sijil, kalau anda tak buat kerja langsung. Dari AJK tertinggi pengerusi sampai ke bawah, aku tak kira!'
Again, Liza on Lembaga Pusat Sumber 'tak bergerak' issue

'Dari Pengerusi Hui Ting sampai bawah, aku tak kira...Aku akan pecat juga.'
Again, Liza on the same lame issue.

'Kalau tak mampu, letak lah jawatan! Aku tak paksa. Dari pengerusi sampai AJK biasa, sama juga!'
<.........> do I have to say?

'....Ah!! Mana tanggungjawab anda sebagai Pengawas PSS? Kamu langsung tak beri tanggungjawab, tak jatuh cinta dengan Pusat Sumber tu!'
How to fall in love?

'Semua orang tak main peranan langsung! Dari AJK tertinggi sampai bawah! Semua kerja terlambak macam tu saja!'
Oh yeah?

'Jadi Pengawas untuk apa? Untuk 10 markah itu saja ke?
Liza being sacarstic.

'Aku tak nak dengar lagi! Pergi!'
Liza being even sacarstic and mean to me.

'Kalau tak ada persetujuan saya, semua ini tak akan berjalan juga'
WTF?

'Belilah pinggan ke mangkuk kaca ke....bagilah budget RM50...'
Ended up buying a mug minutes before Datin's resignation which only costs RM5.

'Tak apalah....kamu suka lah...aku tak kisah...'
Liza on buying present for her. Last year Eng yap's present was rejected because she didn't like it. I took a precaution step.

'Eng Yap!! Mana Eng Yap!!'
Liza shouting for Azman.

True coluors of her show when you work under her.
Bloody hell. WTF.